Velkommen til Forfatterskolen PS!s grundforløb F2-24, forår 2024

På dette forløb vil vi arbejde i dybden med sprog og sproghåndværk. Du vil blive undervist i et trygt rum, hvor der er plads til at dele, og hvor du samtidig vil blive hjulpet godt på vej i forhold til sprog, form og virkemidler. Vil vil arbejde med overgange fra det selvbiografiske til det skønlitterære, med kortprosa, lyrik og tværæstetiske formater og med det konkrete håndværk: Hvad er godt sprog?

Ud over de daglige skriveøvelser og metoder tager forløbet også udgangspunkt i det, du måske allerede skriver, og vi vil i særdeleshed se på, hvordan andre forfattere arbejder, og de muligheder du har for at udvikle dig med inspiration fra andre.

Niveau:
Grundforløbet er tilrettelagt, så alle uanset niveau kan deltage.
Alle mødes med anerkendende feedback, der passer til den enkelte.

Sted: Undervisningen foregår på Spor 10, Vasbygade 10, 2450 København SV

UNDERVISER:
Dramatiker og forfatter Abelone Koppel

GRUNDFORLØB – 7 tirsdage – fra og med uge 14 til og med uge 20, 2024.

Start: Tirsdag den 2. april klokken 10-14.

Slut: Tirsdag den 14. maj klokken 10-14.

BETALING:

Elevbetaling: 300 kr. Du modtager betalingsinformation, sammen med tilbud om plads på holdet. Beløbet refunderes ikke.
Det er gratis at stå på venteliste til et hold.

TILMELDING:

VIGTIGT! Når du udfylder tilmeldingen beder vi om, at du angiver dit postnummer og din alder.

Dette er til statistisk brug, men du skal oplyse begge dele.

Skriv i kommentarfeltet, at du ønsker optagelse på “grundforløb F2-24″ – samt en kort begrundelse for hvorfor du ønsker at deltage.

Tak.

Næste grundforløb (E1-24) begynder i efteråret. Datoer følger.

Kontaktoplysninger

TILMELDING